Ont i halsen.

Idag tog gubbsingen skjutsen till dagis och Elias var jätteglad åt att få åka pappas bil med släpet på. Att så lite kan glädja den killen.   :)

Jag, ja jag är tacksam för att få vara hemma och ska bara försöka vara idag. Tycker att jag under nätterna får mer och mer ont i halsen, och i natt har det känts tjockt och bara jobbigt att svälja. Det tar verkligen på krafterna att vara förkyld, och att dessutom inte kunna få sova ut då Simon ska äta lite då och då gör det hela ännu svårare. Vi har börjat introducera ersättning, men än så länge är inte Simon alls glad åt flaskan. Han tycker nog att vi försöker lura honom.

Så, idag blir det soffläge medan Simon sover (håller tummarna för att han kommer att sova mycket), och när han är vaken och ligger och gymmar ska jag ligga bredvid honom på golvet. Det är planen. Hade gärna tagit en förmiddagspromenad idag, men då jag inte är kry ska jag inte utmana ödet och bli ännu mer hängig. Att det sedan är regn i luften gör det enkelt att stanna inne.   :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!