Onsdagmorgon och jag försöker.....

Onsdagmorgon och jag försöker vakna till. Småkillarna är uppe och leker, Elias med sina bilar och Simon gymmar, och jag tar min första kopp kaffe. Idag borde vi ta oss iväg och handla mat och fixa diverse smått. Det borde vara ok att ta sig iväg med Elias väl? Nu har det snart gått 48timmar sedan han kräktes sista gången och Elias mår hur bra som helst och äter bra. Frågan är väl om Simon eller jag har blivit smittade och om vi kan röra oss ute bland folk eller om vi i vår tur kan smitta. Men, hur ska man veta det??? Och, inte ska man väl behöva bli sittandes inne för att se om man är frisk eller inte????

Nepp, vi tar oss nog iväg en sväng i alla fall. Vi behöver mat och det är fint väder ute, så någonting blir det.
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

om vädret håller i sig stannar jag med isabell i lekparken vid bodaskolan när jag hämtat henne.

2011-09-14 @ 09:54:37

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!