Kräk.

Jag förstår inte. Varje gång Simon har ätit har det alltid kommit upp lite kräk, och någon gång då och då har det kommit upp lite mer. Inget konstigt med det. Nu när han äter kommer nästan hela måltiden upp känns det som. Så har det varit sedan i torsdags, och igår fick jag byta kläder på honom tre gånger. Idag är vi uppe i två klädombyten. Varför har han plötsligt börjat kräkas så mycket? Kan förkylning yttra sig på det sättet? Kan inte komma ihåg att det var så här med Elias..... Nu börjar det nästan bli så att jag inte vågar ge honom mat då han kräks upp allting igen. Han kanske egentligen är mätt, men vill äta ändå???? Några gånger hinner jag vara där med handduken och fånga upp allt kräk, men ibland missar jag så nu måste åter fotpalls- och fåtöljöverdraget tvättas. Inte för att det är något besvär, men ändå. Om detta fortsätter får vi ta oss till BVC nästa vecka för att väga och se att Simon går upp i vikt som han ska. Hoppas verkligen att det inte är något fel!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!