Jag gillar verkligen ÖppnaFörskolan.

Jag gillar verkligen ÖppnaFörskolan. Idag spenderade vi två timmar där och Elias har åter lekt och lekt med sina favoritsaker, motorsågen och traktorn. Simon somnade när vi kom dit och var sedan vaken och glad den sista stunden vi var där. Jag hann med lite fika också. En mysig förmiddag.   :)







Är dock rädd för Vinterkräksjukan som ska komma så småningom. Med Elias var jag hemma hela hösten för att hålla oss ifrån smittan, och att åter vara hemma ser jag inte alls fram emot. Får hoppas att Vinterkräksjukan denna omgång inte alls blir lika omfattande så att vi kan fortsätta med våra utflykter då det är så kul.  :)

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Susanne

man kan bli smittad över allt så det hjälper troligen inte att hålla sig undan. Mat måste ju handlas och andreas måste ju jobba och där finns säkert smittan med. Vi får förskafå till en träff någon dag skulle säkert uppskattas av barnen.

2011-09-22 @ 17:42:23
Postat av: ami

mmmm... du har rätt. Dessutom är Elias på dagis, och därifrån kommer han säkert dra med sig lite ditt och datt.



Vore absolut kul ked träff. Elias blir alltid lika glad när han ser Isabell. :)

2011-09-22 @ 21:27:49
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!