Det är efter sådana här......

Det är efter sådana här nätter och dagar som jag allvarligt funderar på att sluta amma så att någon annan kan ge Simon mat och jag kan rymma min väg. Usch så trött jag är på skrik. Jag antar att Simon har ont i magen, och hade det redan inatt, då han bara skriker mest hela tiden och inte äter som vanligt. Skriker och skriker och skriker och skriker och har jättesvårt att komma till ro. När han väl somnar i famnen av utmattning, ja då vaknar han upp när man lägger honom ifrån sig, eller vaknar till efter några minuter igen och skriker och skriker och skriker och skriker. Suck.....

Nu är det läggdags för killarna och jag ska försöka få Simon att komma till ro och somna i sin egen säng. Gubbsingen tar Elias. Risken är dock stor att även jag somnar, jag som vill ha en myskväll med gubbsingen. Nåväl, jag gör ett försök.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh gumman.. jag är väl inte den bästa att ge råd i sådana situationer, men du måste juh få sova. Du vill inte ge lite ersättning bara på kvällen? eller kanske kvällsamma men sen när han vaknar på natten så får han en flaska? Du måste tänka på dig själv och att du ska orka ta hand om båda barnen.

kram på dig! Du är starkare än vad du tror.

2011-09-21 @ 21:05:53
URL: http://busenochgrodan.blogspot.com/
Postat av: ami

Tack snälla gulliga Johanna! Jag vet inte om jag är så stark.... men vi måste ta tag i ersättning så att jag kan sova hela nätter ibland också. Måste göra det.

kram på dig!!!!

2011-09-22 @ 09:42:03
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!