Vinteroverall till Simon.

Åh, så glad jag blir!!!! I några dagar nu, då jag har varit inne på KappAhl, har jag spanat in en vinteroverall till Simon. En jättefin sådan. Typiskt mig så använde jag en 25%-rabattkupong som jag hade till Elias pyjamas som jag köpte härom dagen, och tänkte då inte på att vinteroverallen givetvis var dyrare och att kupongen hade gett mig mer rabatt om jag använt den på overallen istället. Så, jag bestämde mig för att vara lite ekonomisk (låter bättre än snål!) och vänta in nästa rabattkupong för att spara lite pengar. Igår hämtade jag som vanligt in posten och gissa om jag blev glad när det kom en rabattkupong. Så, nu har Simon fått sin vinteroverall och vi är redo för snö och massa pulkaåkning i vinter!  :)




Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!