Jag sitter och kikar igenom.....

Jag sitter och kikar igenom katalog efter katalog, samt försöker finna inspiration på nätet, efter en snygg klänning eller tunika att ha på Simons dop. Jag vet vad jag är ute efter, ungefär, vilken färg jag vill ha, samt modell lössittande. (Måste försöka gömma alla extra mammakilon.) Men, jag hittar ingenting! Jösses. Och, det börjar bli lite smått panik....

Småkillarna sover nu och gubbsingen pratar i telefon, så jag ska fortsätta kika runt och försöka bli klokare på vad jag ska ha på mig. Alternativt blir det att åka in till stan någon dag och försöka köpa något.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kolla på ellos på ZIZZI eller i någon ZIZZI butik =)

2011-10-04 @ 23:38:47
Postat av: ami

Tack! :)

ska absolut kika där.

2011-10-05 @ 09:52:10
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!