God morgon!

God morgon! Imorse vaknade jag redan kvart över sju. Det är jättemörkt vid den tiden på morgonen! I vår familj har vi verkligen jättetur då vi får vakna vid åttasnåret och kliva upp, då börjar det ljusna i alla fall. När jag satte mig vid köksbordet och kikade ut imorse, och ujade mig för att det var så mörkt, slog det mig ganska snabbt att det faktiskt finns de som jobbat en bra stund redan. Så, jag ska sluta gnälla när jag måste vakna vid sju-halv åtta, för det är som sagt ganska lyxigt.

Här hemma är det grått och trist väder idag, så vi får se vad Simon och jag hittar på. Elias är iväg och leker på dagis, vilket är bra då han får aktiveras och leka av sig. Men, som vanligt börjar vi väl med en morgonkaffe i alla fall.   :)

Ha en bra måndag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!