Tisdagen den 11oktober.

Tisdagen den 11oktober. Kom just på att sotaren kommer hit om en timma. Hade jag glömt bort, trots att lappen med tiden sitter på kylskåpet och jag har gått och tittat på den varje dag i en veckas tid. Nåja, inte mycket som behöver förberedas, bara pannan som ska stängas av så är det lugnt. Det blir lite mer att fixa inför brandskyddskontrollen på torsdag....

Idag är Simon och jag hemma och bara är fram tills Elias ska hämtas, sedan tror jag att vi åker in till stan och handlar mat. Visserligen blir det merjobb att åka in med båda småkillarna, men då gubbsingen ska åka bort vill jag ha något att göra i eftermiddag. Men, innan jag tar tag i något blir det morgonkaffe.   :)

Ha en bra tisdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!