Självfix

Ikväll har jag provat på något jag aldrig tidigare vågat. Riktigt imponerad av mig själv är jag, att jag vågade och att det blev helt ok. Jag har nämligen färgat håret alldeles själv. Nej, mer spännande än så var det inte, men jag är ändå stolt då jag alltid annars har vänt mig till Madde med -e, som fått hjälpa mig. Denna gången har jag inte hunnit fråga Madde och då jag vill ha det fixat till helgen så testade jag själv. Det är bara utväxten jag har färgat, och visst gjorde jag ett nybörjarmisstag (jag glömde nackhåret!), men det duger. Min frisör tipsade mig om H&M's egna färg och jag måste säga att den faktiskt är bra. Blir kanske varannan gång frisören, varannan gång självfix. Man lär så länge man lever.   ;)  


Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!