Lite kläder till Elias och Simon

Efter att ha hämtat Elias på förskolan idag åkte jag och småkillarna iväg till stan för att handla det vi inte hann med härom dagen. Till Simons dop köpte jag två stycken tunikor då jag inte kunde bestämma mig för vilken jag villle ha, och idag var det dags att lämna tillbaka den som blev över. Istället för tunikan till mig, blev det lite kläder till Elias och Simon istället.   :)

 
en vinterjacka från H&M till Simon


 
vinterjackan och en jättefin matchande varm mössa



en skjorta till Simon


Även Elias fick en skjorta som han ska ha på sig imorgon när han ska fotograferas.  :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!