Just lagt Elias

Varning för ett gulligull-inlägg.   ;)

Myser. Har just lagt Elias; tagit allt ifrån kvällsyoghurten, till borsta tänderna, byta till blöja och pyjamas, samt läggningen. Det är inte alls ofta Elias vill att jag ska lägga honom då pappa är den stora favoriten. Samtidigt är det jag som tar Simon då han ammar det sista han gör innan läggdags, och då är det lite svårt att ta Elias också. Men, ikväll tog Simon flaskan och jag kunde mysa med Elias. Myser verkligen dessa stunder. Om det är någonting vi har lyckats med, gubbsingen och jag, så är det våra små killar. De är helt perfekta. Älskar dem!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!