Jag vet inte riktigt vad som.....

Jag vet inte riktigt vad som hände imorse. Både jag och gubbsingen vaknade till vid sju-tiden, låg kvar i sängen och småpratade, båda med en myskänsla av jul i kroppen. (Hade varit jättemysigt om det ute låg ett tunt täcke av snö på marken, men nej.) Efter en stund kom Elias intassande till oss och satte sig mellan oss i sängen och myste han med. Simon var vaken, vi lyfte över honom mellan oss och låg sedan hela familjen i sängen en liten stund. Jag ska erkänna att jag fortfarande var sömnig, så när gubbsingen och Elias gick ner låg jag kvar i sängen en stund och drog mig. Och, somnade om! Simon också. Jätteskönt! När jag vaknade till efter en stund sprang jag ner till vardagsrummet och där satt Elias och tittade på morgonens barnprogram, helt nöjd. Gubbsingen hade åkt till jobbet. Så, jag kunde i lugn och ro byta på Simon som också vaknat till och sedan ta en skön dusch.  

Nu är det fortsatt städ som gäller här hemma. Samt en förmiddagskaffe. Jo, och så vill Simon ha en ny blöja.   :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!