Inget morgonhumör idag

Jag har verkligen inget morgonhumör idag. Klokan är kvart över sju, jag vaknade för en timma sedan, gubbsingen är redan trött på mig, jag har redan duschat, och dricker nu mitt morgonkaffe. Kvart över sju. Suck. Simon har inte haft någon höjdarnatt och jag vet inte vad det är som har besvärat honom. Kanske är det tänder på gång. Hursom, han håller mig och gubbsingen vaken och jag blir jättetoktrött på honom. Himla tur att Elias kan sova på nätterna trots Simons oljud.

Nepp, nu mer kaffe och sedan kanske humöret går upp tillsammans med solen?
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!