Helgen

Denna helgen har det donats en del här hemma hos oss.  



Elias har krattat löv för att sedan....



rensa undan med spaden.



Gubbsingen har börjat med staketet....



och kommit en liten bit på vägen.



Jag har köpt ljung som ska planteras.



Simon har mest bara varit - glad.



Sedan har jag och småkillarna idag varit iväg och hälsat på Maddi med -i och hennes Mio. Elias var jätteglad åt att få leka med Mio, och när vi väl satt i bilen på väg hem ville han tillbaka och fortsätta leka. Jag var jätteglad åt att få sitta och prata med Maddi då det var alldeles för länge sedan vi sågs. Tyvärr hinner vi inte med att avverka alla ämnen som vi har att prata om, så vi måste helt enkelt ses oftare. Tyvärr hann jag, som vanligt, heller inte med att fota när vi var där. Är i alla fall jätteglad att vi hann ses och jätteglad för Maddis skull. Tack vännen, för fika och prat!    :)

Nu dock är klockan sovdags så jag säger:
Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!