Hej då, äsking!

hihiihii.... han är rolig, vår Elias. Saker som kommer ut ur hans mun. Efter att ha kommit hem från ÖppnaFörskolan satt jag på golvet för att klä av Simon ytterkläderna och Elias satte igång och leka. Han tog sin Bobbycar och talade om att han skulle åka till jobbet. Sedan sade han:

- Hej då, äsking!

och så kom han och gav mig en puss på munnen där jag satt. Det tog några sekunder innan jag förstod vad han hade sagt, sedan började jag skratta. Han tar verkligen efter oss, gubbsingen och mig, för det är precis så vi gör: talar om att vi ska åka någonstans, säger hejdå gubbben/gumman/älskling och ger varandra en puss. Nu gör Elias det också. Rolige kille!    :)

Annars var det som vanligt på ÖppnaFörskolan; Simon sov först för att sedan vara uppe och kika, Elias har lekt med sina favorileksaker, och jag har unnat mig en kopp kaffe, tittat på när Elias har lekt själv och lite med andra, samt lekt med Simon i ett nytt babygym.









Bye!

Kommentarer
Postat av: Gubbsingen

:)

2011-10-13 @ 14:44:31

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!