Framme i stugan.

Igår kväll vid åtta-tiden kom vi fram till stugan. Det tar längre tid att åka hit nu för tiden med småkillarna då diverse stopp behöver göras. Men, nu är vi här. När småkillarna hade somnat satt gubbsingen och jag framför brasan och pratade en stund innan vi gick och lade oss vi med. Det är så mysigt med brasa.  


Jag lekte lite med kameran igår kväll och jag måste absolut lära mig systemkameran då man ju kan ta jättefina kort med den. Har förstått nu att kameran ger lite smått blå-toniga kort, och detta måste jag lära mig ställa om eller photoshopa bort (så att exemelvis höstfärgerna kommer till sin rätt). Men, visst ser det mysigt ut!?!   :) 

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!