'alabans'

Efter att ha hämtat Elias på dagis for jag och småkillarna in till stan för att handla lite smått som behövs hem. Det börjar allvarligt komma fram julsaker i alla affärer nu, och jag har svårt för att inte ryckas med och handla en massa. Idag blev det bara en massa toapapper, kaffemuggar och annat som jag hade tänkt, så jag lyckades faktiskt hålla mig ganska bra. Ok....... några juletiketter slank med....... och julkassar.......   :) 

Elias var jättelycklig för sin 'alabans' som han fick och nu har han lekt lekt med den här hemma. På sidan av bilen står det Ambulans och nu, faktiskt, säger han 'ambulans' själv. Han frågade mig först vad som står på bilen, och sedan har han upprepat ordet gång på gång på gång på gång på gång. Tror att det sitter nu. Nästan i alla fall. Skam den som ger sig.  


Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!