Varit iväg och kikat på hus

Idag har vår familj varit iväg och kikat på hus. Ett hus som fyller alla de kriterier jag har; det ligger i ett område där jag vill bo, huset har sex rum och kök, rummen är rymliga, och huset fräscht. Givetvis finns det saker att rusta, men ingenting som man behöver ta tag i direkt utan man kan flytta in och ta det allt eftersom. Men, det är någonting som tar emot. Jag kan inte sätta fingret på vad det är, eller om det är just att vi ska flytta. Jag tror det är det som skrämmer mig. Vi behöver ett större hus, det är bara så. Men, samtidigt är det väldigt tryggt att bo där man bor. Å andra sidan, jag vill inte bo i detta huset heller utan vill ha något som är gubbsingens och mitt. Och, killarnas så klart. Något som vi valt åt oss själva, planerat, drömt kring och format åt oss. Så, nu ska vi fundera över helgen. Visserligen på varsitt håll, men fundera ändå. Och, vänja oss vid tanken att bo där. Kanske.....   ;)


Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!