'Thomas'

Idag när Elias kom hem sade han:

- Jag heter Thomas.


Jaha..... Ok.... Ack, så vi bedrog oss när vi döpte vår kille till Elias. Men, nu vet vi.   ;)    Var han har fått det ifrån vet jag inte riktigt, men tydligen "heter" även en av de större killarna på dagis Thomas och jag antar att Elias hänger på. Det är väldigt viktigt att kalla honom för Thomas när han klipper gräset här hemma i köket, han lyssnar inte alls på Elias. Söte kille. Eller, behöver jag bli orolig????? 

Sedan har vi hunnit vara strömlösa i två och en halv timma på eftermiddagen. Det är inte lätt att sysselsätta små barn när man inte har ström. Mellanmål intog vi till skenet av ljus på köksbordet och det var mysigt. Tur nog kom strömmen tillbaka lagom till middagstid. Elias har sedan suttit i soffan och spelat spel på sin Iphone och tyckt att levande ljus är mysigt. Simon däremot har inte alls tyckt att det varit roligt när det har varit mörkt och istället sovit jättemycket. Stackarn. Hela dagen blev plötsligt natt.




Nu är det åter ljus här hemma och middagsdags.   :)
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!