Småkillarna sover sedan en.....

Småkillarna sover sedan en liten stund tillbaka. Det är inte lätt att vara själv och lägga dem och samtidigt ge dem all uppmärksamhet de vill ha. Gubbsingens och min plan nu för tiden är att lägga Simon mellan sju - halv åtta, och det fungerar oftast. Sedan lägger vi Elias vid halv åtta - åtta, vilket borde ge oss en chans att bara fokusera på honom den stunden. Men, idag kom inte Simon till ro direkt, utan var hungrig, och ville äta samt gosa en stund. Jag hann lägga Elias i hans säng och tala om för honom att jag skulle krypa ner så snart jag gett Simon mat, men när jag väl ammat och lagt Simon hade Elias redan somnat. Så, det blev inget gos med honom denna kväll. Antar att han somnade nöjd då han varken gnällde eller höll sig vaken, vilket är det viktigaste. Det var bara jag som kände mig lurad på goset, och det får jag ta.

Nu ska jag ta och krypa upp i soffan och småkika på Arga snickaren och sedan Grey's Anatomy.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!