Så tröttsamt

Så tröttsamt. Idag hade jag tänkt åka iväg och väga Simon så att vi får en vikt nu när han blir ett halvår gammal. Jag och Simon, tillsammans med fyra andra mammor med barn, satt och väntade och väntade, väntade och väntade på att någon sköterska skulle kalla in oss, men nej. Tillslut var det fem minuter kvar tills Elias skulle hämtas på dagis så jag gav upp, klädde åter på Simon ytterkläderna och åkte iväg. Vi satt med andra ord en halvtimma och väntade på ingenting. Om personalen nu inte kunde ta någon barnvägning idag, varför satte de då inte upp en lapp på dörren så att vi slapp vänta i onödan!?!?!?! Riktigt irriterande, tycker jag. Att åka iväg med små är inte alltid det enklaste (planera, amma, klä på, klä av, upp och ned i bilstolen), och att dessutom underhålla dem i en halvtimma när man väntar kan vara jättetungt, sedan får man ingenting för det. Som sagt, riktigt irriterande. Så, det blev ingen vikt idag och vi får göra ett nytt försök på fredag. Suck.  

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!