Redan fredag

Redan fredag morgon. Jösses, dagarna går verkligen snabbt. Natten har varit relativt lugn och jag känner mig åter igen lite utvilad. Dock börjar jag få lite panik då det är första advent nu på söndag. Redan!?! Idag ska vi (jag och småkillarna) försöka hinna med att handla inför helgen, samt fortsätta städa här hemma. Det hade varit fantastiskt bra om vi hade hunnit tvätta fönstren, men vi får se. Våra grannar lär nog tycka att jag är smått tokig som tvättar fönster på de mest underliga tidpunkter. När vi väntade Elias hängde jag höggravid ut genom fönstret för att nå. Kanske inte så smart, om man tänker på det nu i efterhand.   ;)

Så, vi har en himla massa att göra idag, men som vanligt börjar jag med en morgonkaffe.   :)
Ha en bra fredag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!