Inte riktigt helt vaken än

Det är torsdag morgon och jag är inte riktigt helt vaken än, sitter just nu och väntar på kaffet. Killarna däremot är pigga och har smått tagit tag i dagen, gubbsingen sitter och jobbar framför datorn. Jag hade totalt glömt bort att det är höstlov denna vecka, så idag blir det inget ÖppnaFörskolan. Rackarns. Jag som har sagt det hela veckan till Elias. Hmmm.... vi får helt enkelt försöka hitta på någonting annat idag. Vi måste även börja packa idag då vi ska fara iväg till mina kära föräldrar imorgon förmiddag och sedan fortsätta ner till Göteborg. Det ser jag verkligen fram emot.   :) 

Men, nu först kaffe.  
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!