Imorse vaknade vi.....

Imorse vaknade vi (jag, gubbsingen, och bror och Karin också tror jag) upp till en massa glädjetjut, bus och små ben som sprang runt runt nere i köket och vardagsrummet. Det har med andra ord varit fullt hus och Elias och hans kusin Oskar har busat hela morgonen och förmiddagen. Tur att mina kära föräldrar orkar stiga upp och leka med dem på morgnarna. Jag tror nästan att det är högre tempo när kusinerna träffas än när Elias är på dagis.  :)

Snart är det lunchdags och sedan ska Elias och Oskar få sova då de båda börjar bli ordentligt trötta nu. Simon och jag ska fara in en sväng till stan och sedan blir det till att fira pappa i eftermiddag.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!