GRATTIS pappa!

Idag fyller min käre pappa år och under eftermiddagen har vi gratulerat honom, fikat, ätit tårta och bullar, och Elias och Oskar har hunnit med att leka och busa med nya krafter efter att ha tagit igen sig efter lunchen. Till och med jag fick vara med i leken mot slutet och det var riktigt kul att leka kurragömma med Elias och Oskar: jag räknade till tio medan killarna sprang och gömde sig, och när jag sedan satte igång och letade, samt för mig själv ropade "Var är Elias? Var är Oskar?" fick jag svaret "Här är jag!!!", och så sprang de fram från sina gömställen. De är så underbara, killarna! Det bjöds på många härliga skratt. Även Elias och Oskar tyckte att det var kul och lite spännande att leka kurragömma när de fick leta efter mig, då de inte alls visste var de plötsligt skulle hitta mig.   :)



Än en gång, GRATTIS pappa! Och, tack för idag! 
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!