För stora kläder

Hutter!!! Imorse var det kallt att åka iväg och lämna på dagis. Tur att Elias skulle vara inne och pyssla en liten stund innan han ska gå ut. Förhoppningsvis hinner solen värma på lite i alla fall. Riktigt glad blev jag då Elias ville ha ett pusskalas innan jag skulle åka hem igen. Store söte kille. Dagen har verkligen börjat bra! Simon, han somnade i bilen på väg till dagis och jag kan inte låta bli att tycka att han är så söt. Om man köper för stora kläder till sina barn, kommer de då se mindre ut än vad de egentligen är??? (Vill att Simon alltid ska vara så här liten och go.)   ;)


Simons overall stl74 ska räcka hela vintern ända fram till mars, och jag ska ta ett liknande kort då för att jämföra hur mycket han har vuxit. Just nu ser han så liten ut, söte lille killen.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!