För andra natten i rad har.......

För andra natten i rad har jag sovit jättebra, jämfört med tidigare nätter. Simon har börjat äta bara en gång per natt, och det är en stor skillnad mot tidigare. Nu äter han en gröt-smakis på kvällen, samt ammar lite innan han somnar, och sover sedan i sex timmar till ungefär två-tre på natten. När han sedan har fått i sig sitt nattmål sover han vidare till sju, vilket är jätteskönt. Så, beroende på när jag går och lägger mig får jag i alla fall ganska många timmars sömn nu. Åh, så jag hoppas att detta kommer att hålla i sig. Det är helt underbart att sova!   :) 

Idag är det för övrigt en grå dag ute och förutom en tur till stan nu på förmiddagen har vi bara planerat att vara hemma. Min svärmor åker idag iväg på solsemester och jag är inte alls avundsjuk och skulle inte alls vilja åka i hennes ställe. Skulle inte alls vilja ligga i solen, bada i pool, äta god mat och bara vara. Absolut inte.   ;)
Hoppas hon får en skön resa. 

Nu lite plick och plock innan vi åker in till stan.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!