En tur till Erikshjälpen

För ett tag sedan tog jag och rensade ur garderoben här hemma, och var jättenöjd med det. Idag tröttnade jag dock på att ha kassen med kläder bara ståendes här hemma, för nu har den stått där alldeles för länge, så under förmiddagen blev det en tur till Erikshjälpen. Helst skulle jag vilja att kläderna kunde skeppas iväg med bistånd, istället för att de hamnar ute i butiken. Men, oavsett var kläderna hamnar har jag försökt att göra någonting bra. 
 


På vägen hem stannade Simon och jag även till på Jysk för att köpa två små lyktor som vi kan ha framme nu när det snart blir jul. Helst vill jag ha stora fina svarta lyktor som kan stå på yttertrappan och lysa upp i vintermörkret, men det får bli en annan gång. För 15:- /styck duger dessa just nu i alla fall. Kanske får Elias ha med sig en när han ska lussa på dagis!?!    :)



Nu ska vi hämta Elias på dagis. Håller tummarna för att det är en glad kille som vill hem idag.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!