En ny app

Läste en notis i Lärarförbundets tidning om en ny app som ska släppas nu i november. Jag har inte riktigt förstått det här med Iphone utan är jättenöjd med min Nokia som jag kan ringa och messa med, och gubbsingen suckar och suckar och väntar på dagen då jag ska inse att en Iphone är bra. (Till och med Elias har fått en Iphone före mig.) Samtidigt vet jag att fler och fler ungdomar idag skaffar sig en Iphone då man tydligen kan göra allt med en Iphone, och gissa om jag blev glad när jag läste om den nya appen. Jag behöver inte en Iphone, men nu när denna app kommer tycker jag att det är jättebra att ungdomarna får nytta av sin Iphone - för vad ska man annars göra med sin Iphone än använda den till att traggla glosor samt använda SAOL!   ;)



Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!