En huvudfoting

Titta!!! Elias har ritat sin första huvudfoting! För, visst är det en huvudfoting? Elias säger att det är ett monster, och det är det såklart. Men, jag ler och ser en huvudfoting också, och tycker det är fantastiskt då det innebär att han växer och utvecklas. Store duktige kille!   :)





Jag är lite osäker på om det är Elias första huvudfoting då han ritade av alla oss i familjen förra veckan. Jag tyckte nog att det var huvudfotingar då också, men lite Picasso-style. Hursom, det blev en tydlig huvudfoting idag.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin! Snart kommer ni att drunkna i teckningar - har ni en plan? Jag tror vi ska skaffa en scanner, man kan bara inte spara allt. Men digitalt är en annan sak!

2011-11-17 @ 06:25:58
URL: http://adolfsson.pansartax.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!