Eftermiddagen och kvällen har.....

Eftermiddagen och kvällen har vi bara spenderat här hemma, jag och småkillarna. Inget speciellt har hänt. Det är en himla massa saker som jag skulle vilja hinna med, men tiden går åt till att busa och leka med Simon, leka med Elias, samt fixa middag och plocka i köket. Elias och jag har byggt tågbana, och jag konstaterar varje gång vi gör det att Elias behöver fler bitar att bygga med. Kanske något han bör önska sig i julklapp....?

Nu blir det lite CSI, vilket i och för sig är jättedumt då min fantasi sätter igång och jag garanterat kommer att drömma mardrömmar. Men, jag gillar serien så det får bli så.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!