Då är det åter morgon......

Då är det åter morgon och jag börjar inse att våra sköna morgnar då vi sovit till klockan åtta är över. Just nu i alla fall. Simon är vaken och vill ha ny blöja vid sex-tiden och Elias vaknar till liv vid sju, och trots att jag försöker dra mig lite så får jag till slut inse att det är dags att stiga upp.

Nu är Elias i alla fall iväg och leker på dagis, och idag blir det motorikbana på förmiddagen. Riktigt bra att han får öva upp grovmotoriken då han exempelvis inte riktigt kan hoppa jämfota än, eller stå på ett ben. Simon sover som han brukar vid denna tidpunkt och jag ska unna mig en kopp kaffe, och sedan fundera på vad jag ska ta tag i idag. Ute är det grått och blött, och jag håller tummarna för att det ska bli finare till lunch/eftermiddag så att vi kan vara ute och pyssla på gården igen med Elias. Himla skönt att ha en gård att bara gå ut på.   :)

Ha en bra tisdag!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!