Är hemma hos mina kära föräldrar

Jag och småkillarna är hemma hos mina kära föräldrar. Vi har ätit middag, Elias har hunnit busa och springa runt i huset, samt badat bastu, medan Simon har övat på att rulla runt från rygg till mage i sängen med mig. Jag har givit fart och han har snurrat runt. Jätteroligt tyckte han att det var och skrattade. Söte lille kille.  :)

Nu är det läggdags för småkillarna och vi vuxna ska vara uppe en liten stund till innan vi tar kvällen. Jag är trött efter resan ner, det tar verkligen på krafterna att köra i mörker och dessutom blir det mörkt så fort nu. Usch och fy för det. Men nu som sagt, umgår med mina kära föräldrar.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!