Alldeles för tidigt igen

Imorse tyckte Simon att det var dags att stiga upp vid sex - halv sju. Alldeles för tidigt igen tyckte jag, men fick ge mig och gå upp och byta blöja. Sedan försökte jag somna om, men det ville Simon inte alls. Både Elias och jag tar oss gärna sovmorgon till åtta, men idag fick vi kliva upp lite tidigare. Vart tog sovmorgnarna vägen egentligen????? Jag undrar när vändningen sker, när det blir jag som tjatar på killarna att de ska stiga upp och inte sova bort hela förmiddagen. Eller, så kommer vi vara familjen Trötter och sova bort förmiddagarna tillsammans?

Nu har vi i alla fall fått i oss frukost och ska så smått ta oss iväg till ÖppnaFörskolan. Först några stärkande koppar kaffe bara. Ha en bra torsdag!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!