Städats här hemma.

Idag har det på fullt allvar städats här hemma. Det är vardagsrummet som har fått sig en ordentlig genomgång och nu är det faktiskt skönt att bara sitta där och ta det lugnt. Inga små, eller stora, dammtussar dansar längs med golven längre, kataloghögen är rensad och Elias leksaker är undanplockade, åtminstone ända fram till imorgon när nya lekar sätter igång. Är riktigt nöjd med mitt verk och har berömt mig själv flera gånger ikväll.   :)

Trots att jag städat hela dagen, vilket i och för sig inte kan räknas som en heldag i vanlig ordning då det går så otroligt långsamt för mig, så har knytet inte sagt något utan är nöjd med att vara där han/hon är. Gubbsingen är lite orolig för att den bestämmer sig för att komma imorgon, men jag har lovat att knipa i sådana fall. Just nu är allt lugnt i alla fall här i vår lilla familj.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!