Så lugnt och skönt.

Det är tisdag förmiddag, gubbsingen är iväg till jobbet, Elias på dagis och jag har hela huset för mig själv. Jag undrar när det hände senast!?! Det är så lugnt och skönt.   :)

Om en stund måste jag ta mig in till jobbet en kortis för att fylla i ledighetslappen som jag också totalt har glömt bort att fylla i. Måste meddela att jag gått ur tjänst så att jag inte får någon lön, och hur länge jag ska vara ledig. Efter att ha fixat det ska jag troligtvis åka ner på stan och kika lite på kläder som jag behöver när knytet kommer, samt lite kläder till Elias. Tröjor kommer Elias inte få på läääänge då han har massa snygga sådana som jag har köpt och han inte alls vill bära. Fortfarande är det bara Bamse som gäller, samt randiga tröjor, ingenting annat. Men, en ny pyjamas behöver han få.

Så, det blir dagen planering. Det bästa hade varit om jag hinner färdigt med detta till lunch så att jag hinner hem och vila mig lite innan det är dags att hämta Elias. Vi får se hur det blir.

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!