Roliga förlossningshistorier.

hahhahahaa...... åh, så vi har skrattat ikväll, gubbsingen och jag. Var nog precis det vi behövde.   :D

När jag var på jobbet i förmiddags pratade vi om lite förlossningar, jag, Maddi och Jenny. Jenny nämnde då en sida på nätet där man kan läsa om roliga förlossningshistorier, i motsats till alla hemska som man nästan alltid får höra talas om. Länken till denna sida bad jag givetvis om att få och det är dessa historier som vi har skrattat åt så ikväll, gubbsingen och jag. Givetvis måste jag dela av mig av den, så gärna kika in på Familjelivs hemsida med en hel hop av Roliga förlossningshistorier om ni vill få er ett riktigt gott skratt.

Tack, Jenny!!!
Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!