Plockas och packas.

Här hemma plockas och packas det nu. Elias plockar undan sina leksaker i vardagsrummet då jag har sagt att vi inte ska åka till mummu och ukki (mormor och morfar) om det är stökigt. Jag packar lite kläder och annat diverse som ska med. Vi ska ta en snabbtripp ner då gubbsingen ska iväg vidare till Jönköping imorgon över dagen, och jag gärna vill slippa vara helt själv. Så, vilka bättre att spendera dagen med än mina föräldrar som älskar att leka med Elias och kanske låter mig vila lite!?!    ;)

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som en bra plan! Du måste vila, vila nu inför vad som komma skall. Jag kan med egen erfarenhet säga att det inte blir tid till så mycket vila sen :) Men det bästa är att allt går i ett så man hinner inte tänka på det så mycket.. jag lärde mig sova som gris efter att vi fick tvåan (har alltid sovit dåligt och vaknat lätt), för då var jag så trött! haha :) kram!

2011-05-13 @ 18:04:18
URL: http://busenochgrodan.blogspot.com/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!