Några bra saker att ha....

Idag har jag köpt ytterligare några bra saker att ha till knytet. Nu har vi blöjor Libero stl 1 hemma, och förpackningen är så jättesöt. "Men duuuu...." kläckte gubbsingen ur sig när han såg förpackningen, och jag antar att han också tog sig en tur längs memory-lane.



Sedan hittade jag även två neutrala söta pyjamasar på BarnensHus att ha den första tiden. När vi vet vad det är för en som tittar ut kan vi köpa fler kläder, men nu har vi ett neutralt start-kitt i alla fall. Jag köpte faktiskt en pyjamas i stl 50, och den andra i stl 56, så att båda två inte växes ur direkt.




Jag har även plockat på mig några broschyrer om barnvagnar idag, men vet fortfarande inte vad vi ska ha än. Vi diskuterar, vänder och vrider på behovet, men kommer inte längre än så. Ska fortsätta kika vidare på nätet, för vi måste bestämma oss snart.

Nu är BB-väskan åter hemma, och som sagt blöjor etc köpta, så nu är vi lite mer redo igen för ankomst. Återstår att se vad vi ikväll kommer på att vi har glömt bort att fixa. Inte lätt det här......  Ska även nämna att Elias idag inte alls var förtjust i att jag hade köpt blöjor och pyjamasar till bebisen. Han tyckte att han själv skulle ha dem och blev ledsen när vi försökte förklara att de är för små för honom och att bebisen behöver dem. Han sken dock upp när han fick veta att han också har fått nya blöjor och att de stod i hallen. Rätt ska vara rätt.   ;)    

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!