Min andra vecka som föräldraledig.

Det är åter måndag och jag går in på min andra vecka som föräldraledig. Elias är på dagis nu och det känns fortfarande konstigt att vara hemma helt för sig själv. (Gubbsingen jobbar.) Förra veckan tror jag inte att jag åstadkom någonting alls när jag var ledig, jag vet inte riktigt vad jag gjorde. Det jag fick ut av veckan var i och för sig mycket tid med Elias, vilket inte alls var dumt.   :)

Nu snart ska jag åka in till ICA Maxi och handla lite. Kom på att vi faktiskt snart behöver blöjor, den allra minsta storleken, så det är lika bra att köpa ett paket så att det finns. Sedan är det annat smått och gott som behöver fyllas på. Tror också att jag ska kika in på BarnensHus medan jag är i krokarna, och Plantagen också kanske..... hmmm....  

Ska även säga att mina blogginlägg inte alltid uppdateras när jag publicerar dem, vilket stör mig lite. Vet inte varför bloggen inte vill som jag vill. Men, allt är i alla fall bra här hemma och allt är lugnt med magen. Om jag inte bloggar betyder det inte säkert att det är ett knyte på väg, bara att bloggen och jag inte är överens.  ;)

Igår lämnade gubbsingen in bilen på verkstan så att servon äntligen kan fixas till idag. Sent igår kväll slog det mig dock att BB-väskan ligger kvar i bilen, så idag är ingen bra dag för knytet att komma. Måste börja ha lite bättre koll på den där väskan från och med nu. 

Ha en bra vecka! Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!