Läser på Aftonbladet om....

Läser på Aftonbladet om tornadon som slagit till i staden Joplin, Missouri USA, och då om den lilla 15-månader gamla killen. Åh, så hemskt att som förälder hålla i sitt barn, kämpa för sitt liv och sedan tappa greppet och förlora barnet. Även när tsunamin i Thailand år 2004 slog till var det föräldrar som försökte rädda sina barn och hålla dem i famnen, men som inte orkade då krafterna runt om till slut var för starka.

Jag hoppas att jag aldrig aldrig i hela mitt liv behöver vara med om någonting i närheten av en sådan upplevelse. Stackars föräldrar. Hur går man vidare??? Och jag, jag bör inte läsa nyheter då jag blir så upprörd varje gång. 

Bye! 
 


Kommentarer
Postat av: udani

Haha tack Ami, det är alltid roligt att läsa dina inlägg med! Hoppas förresten att bebisen tittar ut snart, jag är jättenyfiken på vad det blir för en.

Du måste lägga ut bild på barnet när det kommer! Lycka till! Kram!

2011-05-26 @ 22:21:18
URL: http://udanipettersson.blogg.se/
Postat av: ami

hihihi.... ska absolut lägga ut biler på knytet när den kommer. Tacktack! och kramkram!

2011-05-26 @ 22:51:50
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!