Hemma efter ett besök till MVC.

Nu är jag hemma efter ett besök till MVC. Jag har åter inte gått upp så mycket i vikt, eller ingenting alls snarare, men allt annat ser bra ut och hjärtljuden är bra, så jag är nöjd. Barnmorskan fortsätter att säga 'henne' om vårt knyte, så det ska bli kul att se vad det blir för något. 

Under tiden jag var till barnmorskan kom gubbsingen hem en sväng och tog med Elias ut på promenad till skogen, och åh så sött mms jag fick på Elias där han sitter på en stubbe mitt bland vitsippor. Äntligen är det vår!  :)



Jag bokade även in gubbsingen och mig på en tid till familjerätten nästa vecka så att vi kan skriva under faderskapspapper etc innan vårt knyte föds. Skönt att ha det fixat så vi kan koncentrera oss på vår lilla familj sedan. Nu lunchdags.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!