Har inte hunnit med så mycket.

Det är snart kväll igen och jag har inte hunnit med så mycket som jag har velat. Inte har det kommit något litet knyte heller. Men, jag har gått runt på stan en bra stund, hittat det jag skulle ha plus lite till (däribland byxor till Elias då de fodrade är undanplockade nu), sedan hunnit sova en timma på eftermiddagen (vilket var jätteskönt men ack så svårt det var att vakna till), och nu har Elias och jag bakat lite muffins. Alltid något.    :)








Nu är det dags för grillmiddag, sedan bad och läggdags. I alla fall för Elias, får se vad jag och gubbsingen hittar på.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!