Fredag, då går vi in på.....

Fredag, då går vi in på övertid då.   ;)

Inatt har jag faktiskt sovit gott och inte ens behövt gå upp en enda gång. Jätteskönt att bara sova. Nu har Elias och jag fått i oss frukost och ska ta tag i dagens bestyr. Måste ringa Försäkringskassan då jag fått hem papper att fylla i om anställning och inkomst, och dessa papper ska fyllas i av arbetsgivaren. Tycker att jag inte behöver fylla i allt igen då mina uppgifter redan finns inlagda hos Försäkringskassan, är samma uppgifter jag har med Elias ju. Men, jag ringer för säkerhets skull och eventuellt blir det en tripp förbi jobbet för att lämna alla papper. Måste även handla mat och städa undan till lite hemma då mina föräldrar kommer ikväll. Ska bli roligt för Elias att leka med dem igen.

Men, nu först gos med Elias i soffan.  
Ha en bra fredag!!! Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!