Fått tillbaka min bil!!!!!

Gissa om jag är glad att ha fått tillbaka min bil!!!!! hihihiii.... 



Jag hoppas verkligen att killarna på verkstan har fixat problemet och att det var en glappkontakt som gjorde att servon inte fungerade. Jag är lite rädd för att det är någonting annat klurigt, men håller tummarna för att allting nu fungerar. Att åka hem fungerade i alla fall jättebra!  :) 

Om jag ska cykla den närmsta tiden, ja då kommer det att vara korta sträckor och inte alls särskilt ofta. Det är mysigt att cykla, men så himla skönt att åka bil.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!