Dags att deklarera.

Jo, just ja..... och så var det det här som ska fixas idag....... suck..... det var enklare förr, när man var ung och omedveten om allt vad skatt, kontrolluppgifter, och skattesmällar heter..... suck..... 




Men, ska jag se det från den positiva sidan så får jag himla ordning på papper igen. Gubbsingen går förbi mig ibland, när jag sitter här vid köksbordet, och skakar på huvudet åt mig. Han är en person som slänger papper, som han ej anser är viktiga, när han tittat på dem. Jag, ja jag är en person som samlar på mig papper, sorterar upp, och sparar då jag inte vet vad som är viktigt eller inte. Det är bra att vi är olika här hemma.   ;)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Liza

Härligt att vara ute i god tid;-)



2011-05-02 @ 18:00:54
Postat av: ami

alltid! ;)

2011-05-02 @ 23:06:27
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!