Alldeles för mycket träning idag.

Det blev alldeles för mycket träning idag. Alldeles för mycket. Jag har cyklat tur-och-retur till dagis tre gånger idag (för att lämna, hämta och sedan Föräldrarådet), samt en enkel-tur till Elin på fika. Gubbsingen fick komma och hämta mig och Elias med bilen för jag orkade inte cykla hem igen. Jag var helt slut. Jag är fortfarande helt slut.

Mysigt var i alla fall att fika med Elin och Madde idag, och riktigt gott var det med hembakade muffins. Tack, Elin! Jag måste baka jag också någon dag. Elias var glad som fick leka med lite nya leksaker och populärast var nog race-bilen som han åkte runt i på altanen. Jo, och så gillade han att gunga i säcken.





Jag hoppas att knytet inte kommer inatt för nu behöver jag vila och sova. Min kropp behöver vila. Då bilen fortfarande är på verkstan (stackars grabbar på Bilservicehuset) blir det cykel till och från Öppna Förskolan imorgon igen. Så här mycket har jag inte cyklat på flera år!!!! Inte höggravid i alla fall......

Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!