Resurserna.

Igår köpte jag en liten flaska hosmedicin, och jag har kunnat sova så mycket bättre än jag gjort på länge: hela natten inatt samt två och en halv timma tillsammans med Elias efter lunch. Från klockan ett till halv fyra sov vi. Så underbart jätteskönt.

Det är nu när jag vaknar utvilad som jag märker hur mycket jag saknat ordentlig sömn utan avbrott. Visst har jag tidigare känt att jag varit trött och behöver sova, men det är när känslan av välbefinnande och styrka återkommer som det blir så uppenbart. Tidigare har jag bara snurrat på i ekorrhjulet som man lätt hamnar i, och sakta men säkert har jag vant mig vid det som är mindre bra.

Då jag bara köpte en liten flaska hostmedicin igår så var jag iväg idag igen för att inhandla det som behövs. Jag tar till allt jag kan nu för att bli frisk och bli något normal igen. Och, det är här resurserna finns:




Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!