Update.

Update. Elias ropade just uppifrån på mig. 'Mamma! Mamma!' Jag undrade vad han ville och det tog några sekunder innan jag kom på vad det var han sade: 'trettioåtta nio'. Vi tyckte nämligen att han börjar kännas varm igen, så gubbsingen gick upp för att ta tempen, och nu har han 38,9 i feber. Och, det talade han om själv för mig. Söte kille! Givetvis har gubbsingen sagt talet till honom kanske två-tre gånger, men ändå. Elias upprepar det han hör.  :)

Nu har både Elias och jag fått i oss Alvedon och ska nog ta oss en promenad till affären så att vi får lite frisk luft idag i alla fall.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!